Aku mang xpueh ati dgn aku sndri r…. de bpe ari xupdate blog aku…huhu…. Ape r malas sgt aku ni… mang kalo malas tu datang, aku xleh nk elak da…wlupun aku ni agak pakar dalam bab elak ngelak ni….. hari ni………

Aduh secara tetiba aku dgr org close sale, panas ati..aku da bberapa purnama xclose sales..rasa mcm shit n keji gile diri ku ini… tiada berkemampuan tok close sales… hampagas,hampas kelapa,dan segala perkataan yg bkaitan dgnnyer…. Hate me for that…… how am I going to close sale… aku ader bersepah profile, tp aku mcm xmpu nk wat job matching… huhu

Enough bout that….. arini aku nk upload pic aku mamam kat jogoya ari tu… huhu… korang tgok r…..

muke2 yang kebuloran tp masih mampu cntrol cun n kacak..wekkk!!


inilah bilik dimana kami telah dikuarantinkan... ahaks, kanibal xleh cmpor ngan org...makan jejauh...


sebelum acara bermula...masih mampu mngawal diri...


tp bile da dpt mkanan.. hampeh blake... lihat aku yg tgah rakus....
dan aku lg yg penuh mkanan dlm molot.....

ha...begitulah die gambar2 yg aku dpt share dgn kenkoorang... uhuk...jap g smbung k... nk pg blog hunting jap... duluan...

0 comments: