hai all....

hai guyz.. been very bz lately, tryin to adapt to my nu job( new la sgt..haha).. kinda cool environtment..but a bit hectic... anyway, juz wanna share with yall.. couple days ago, sumtin bad happened to me... huhu.. i balik keje pkol 9, and it took me around 10 minutes to reach my home form the LRT station... taw z aper??? ader org ikot i, gile jer...he came out of nowhere and stooped me.. started to ask me macam2, i was about to cry da but i thn je.. tkot gle..waaaaaaaa... scary....

and yesterday, Budak 3line wat hal lak kt my house area, siap ader men tembak2..gerun sgt.. polis pon dtg.. ooo why la, 3line ni rosakkan nme PEKIDA jer.. my house area tu xsave la.. tkot sgt, since that day..my dad fetch me evry da lor.... huhuh... rasa mcm nk pindah je.. huhu

k la guyz, bebel lak.... till next time.. have a nice day ahead...

0 comments: