first post....

Salam.. guys, dis is my latest blogpage..feel free to read n visit.. n feel free to add anything u like..

Hye all.. Alhamdulillah, after 3 years of hardworking trying to past all of the hurdles and obstacles, finally aku da berjaya pun menamatkan zaman bergelar student.. 3 years, nak kata lame,xlama..nk kata kejap pun xjuga.. tp smua tu berlalu tanpa sedarla.. taw2 jer da bis.. so,where m I heading? wat am I goin 2 do… people keep on asking these question over n over again, tp da mang adat,sape2 jer yg brada dlm stuasi aku skang akan hdapi keadan n soklan2 mcm ni.. nk xnk,kne jwb… but then ble jwb lak, tnya lg soklan slanjutnye, aku taw mebi ader yg fade up kan ble asik kne tnye soklan standard 2, but wat to do, jwb jer la..kang xfsal2 org ckp kerek lak..hehehe

Anyway..back to my own question td, where m I heading, wat m I goin 2 do next.. 5 taun aku blaja mekanikal (teknik n poli) make most of people around expect me to get a job relate to that field or else further my study dlm field 2 jgak.. but, just so you know, im not interested in that field anymore.. mang la kalo ader yg tgok, yall dpt tgok dat im capable of doin such heavy work,doin wat girls at my age cant do or actually boleh buat but act like xbleh..ngades2..hehe, but to b precise, I like it n I enjoy doing it but not dat much.. me? I love art, I love dsigining, I love entertainment, love meeting people….. dats the thing that I love.. People who really noe me, know wat im lookin 4, wat I like to do in next stage of my life.. im searchin for sumtin dat suit me..tp smua tu bgntung pd rzeki..zman skarang ni its all about qualification n no one cant deny it.. the demand.. tp ape2 pon stil kne pgang gak pd luck, without luck, kite xkmana juga..luck pd aku is rzeki..rzeki yg kita usahakan sdri, xusaha mana nak dpt.. Regardless of wat kind a job yg kite try dptkan, its all about usaha..sooo..usahala..n wish me luck..

Next.. to all my fren..yg lame ker..yang baru ke..yg da lupe kt aku ker..xksah la samada yall pnah jd kawan aku,sedang berkawan dgn aku,or even will b one of my fren one day… thank you so much..4 wat..aku pon xleh nk ckp atas sbb aper, tp kalo korang rsa pnah contribute sumtin kat aku, thanx.. n thrillion thanx to fren yg pnah buat hdop aku sgt3 happy,sgt3 enjoy, yg pnah hadir dan diam dkt dgn hati aku, bg smangat, kngsi smua msalah n share precious moment 2gether.. aku rindu sesangat kt korang… n mintak maaf jg kalo slama kte berkawan aku der slah…. Tiap kali aku nulis, xpnah miss ckp fsal kawan.. aku taw aku blum ckup smpurna dlm berkawan,byk lg kurangnya... mtk maaf.. take a vry gud care of urself...

So,till next blog..enjoy ur youth coz its only comes one...

2 comments:

KeviinX said...

Look like you're gonna have a lot of free time now ...
Oh, i forgot, CONGRATZ !!! ^^...
finally you got the piece of paper you spent three years on ...
hehe...
how are you?
hope you're fine...
tc

PS: FIRST COMMENT ! YEAH!

ELLE LiL CHuBBy said...

yeah!!
I'll be da second person..

god job gurl..
well well
hopefully u will have da luck
n avhieve sumtg that u want

I alwys be with u...

Thx 4 not forgetting us!!

ur fwens...

Lov ya~!